BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 269-282, 13 s. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Název česky Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky Approaches to Education of Students with Mild Intellectual Disabilities
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Soňa CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 269-282, 13 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046987
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova anglicky Mild Mental Retardation; Education of Pupils with Mild Mental Retardation; Elementary School for Pupils with Mild Mental Retardation; Framework Educational Programme for Elementary Education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 26. 4. 2011 15:50.
Anotace
Kapitola se věnuje vzdělávacímu programu pro žáky na základních školách praktických, kterým je Příloha Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, zejména uplatnění vyučovacích metod a forem. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován na základních školách praktických v Jihomoravském kraji v letech 2009 a 2010. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Anotace anglicky
The chapter deals with an education of pupils with mild mental retardation, especially the realization of education according to the Framework Educational Programme for Elementary Education - Appendix Regulating the Education of Pupils with Mild Mental Retardation at schools for pupils with mild mental retardation. The chapter presents a research, which was realized at schools for pupils with mild mental retardation in the South Moravian Region in the years 2009 and 2010. There are interpreted partial results and presented conclusions of research.
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 17:45