BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Analýza zkušeností učitelů inkluzivní školy v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive education in current czech school. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 117-126. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza zkušeností učitelů inkluzivní školy v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky Anylysis of Experience of Inclusive Primary School Teachers with Education of Pupils with Impaired Communication Ability
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive education in current czech school, od s. 117-126, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00047055
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; narušená komunikační schopnost; žák s narušenou komunikační schopností; druhy narušené komunikační schopnosti; kompenzační pomůcky
Klíčová slova anglicky inclusive education; impaired communication ability; pupil with impaired communication ability; types of impaired communication ability; compensation aids
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 24. 1. 2011 18:18.
Anotace
Výsledky šetření v oblasti analýzy zkušeností učitelů základních škol v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, které jsou v článku prezentovány, navazují na dílčí šetření, provedené v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina, jehož cílem bylo zjistit, zda jsou v pilotních inkluzivních školách vzděláváni žáci s narušenou komunikační schopností.
Anotace anglicky
Results of investigation in the field of experiences analysis of teachers of primary schools in the area of inclusive education focused on pupils with impaired communication ability, which are presented in this article, follows the partial survey, conducted in the South Moravian Region and Vysočina Region, whose objective was to determine, whether in the pilot inclusive schools are educated pupils with impaired communication abilities.
VytisknoutZobrazeno: 4. 6. 2024 02:51