Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{922729, author = {Horká, Hana}, address = {Banská Bystrica}, booktitle = {László, K. et al. Prostriedky rozvíjania sposobilostí učitel´a.}, edition = {1.}, keywords = {Reflection; self-reflection; professionalisation; professional responsibility; professional development; competence of personal growth; competence of evaluation; the integration of educational; psychological and practical undergraduate preparation.}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Banská Bystrica}, isbn = {978-80-557-0107-3}, pages = {124-139}, publisher = {Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog.}, title = {Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 922729 AU - Horká, Hana PY - 2010 TI - Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe). VL - neuvedeno PB - Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog. CY - Banská Bystrica SN - 9788055701073 KW - Reflection KW - self-reflection KW - professionalisation KW - professional responsibility KW - professional development KW - competence of personal growth KW - competence of evaluation KW - the integration of educational KW - psychological and practical undergraduate preparation. N2 - Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy. ER -
HORKÁ, Hana. Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe). In \textit{László, K. et al. Prostriedky rozvíjania sposobilostí učitel´a.}. 1. vyd. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog., 2010, s.~124-139. ISBN~978-80-557-0107-3.
|