BALÁTOVÁ, Kristýna. Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 337-346. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Název česky Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Název anglicky Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)
Autoři BALÁTOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 337-346, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00047058
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky hodnoty; hodnotové orientace; postoje; patologie hodnot; poruchy chování; inkluze; integrace; bariéry
Klíčová slova anglicky values; value orientations; attitudes; values of pathology; behavioral disorders; inclusion; integration; barriers
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D., učo 84421. Změněno: 22. 6. 2011 14:35.
Anotace
Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)
Anotace anglicky
This chapter deals with values and behavioral disorders in context of inclusive education. It addresses specifically how the pathology of values or pathology of value orientations becomes a barrier to learning for pupils with behavioral disorders. (Theoretical part of the research.)
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 21:58