2010
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
BALÁTOVÁ, KristýnaZákladní údaje
Originální název
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Název česky
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Název anglicky
Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)
Autoři
BALÁTOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 337-346, 10 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00047058
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
hodnoty; hodnotové orientace; postoje; patologie hodnot; poruchy chování; inkluze; integrace; bariéry
Klíčová slova anglicky
values; value orientations; attitudes; values of pathology; behavioral disorders; inclusion; integration; barriers
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 6. 2011 14:35, PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
V originále
Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)
Anglicky
This chapter deals with values and behavioral disorders in context of inclusive education. It addresses specifically how the pathology of values or pathology of value orientations becomes a barrier to learning for pupils with behavioral disorders. (Theoretical part of the research.)