C 2010

Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)

BALÁTOVÁ, Kristýna

Základní údaje

Originální název

Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)

Název česky

Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)

Název anglicky

Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)

Autoři

BALÁTOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 337-346, 10 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00047058

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

hodnoty; hodnotové orientace; postoje; patologie hodnot; poruchy chování; inkluze; integrace; bariéry

Klíčová slova anglicky

values; value orientations; attitudes; values of pathology; behavioral disorders; inclusion; integration; barriers

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 6. 2011 14:35, PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)

Anglicky

This chapter deals with values and behavioral disorders in context of inclusive education. It addresses specifically how the pathology of values or pathology of value orientations becomes a barrier to learning for pupils with behavioral disorders. (Theoretical part of the research.)