C 2010

Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ a Barbora ZEMSKÁ

Základní údaje

Originální název

Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

Název česky

Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

Název anglicky

Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí), Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Barbora ZEMSKÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vydání. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School, od s. 71-80, 9 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00051786

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

zařízení sociálních služeb vzdělávání žák s mentálním postižením potíže v učení poradenství

Klíčová slova anglicky

social services education student with learning disabilities learning difficulties guyance counseling

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 20:30, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

The theme of this topic is the issue of education for pupils with learning difficulties (specifically with mental disabilities) in the social services. Students who are users of these services. We will focus on the conditions of education, linking schools and social institutions and possibilities of counseling.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání