2010
Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ a Barbora ZEMSKÁZákladní údaje
Originální název
Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
Název česky
Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
Název anglicky
Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí), Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Barbora ZEMSKÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vydání. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School, od s. 71-80, 9 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00051786
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
zařízení sociálních služeb vzdělávání žák s mentálním postižením potíže v učení poradenství
Klíčová slova anglicky
social services education student with learning disabilities learning difficulties guyance counseling
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 20:30, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The theme of this topic is the issue of education for pupils with learning difficulties (specifically with mental disabilities) in the social services. Students who are users of these services. We will focus on the conditions of education, linking schools and social institutions and possibilities of counseling.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|