TOMÁŠKOVÁ, Eva. Řízení hi-tech dle principů tržní orientace. In Jozef Matúš, Daniela Kollárová. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 363-374, 11 s. ISBN 978-80-8105-167-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Název česky Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Název anglicky Managing of Hi-tech Firms according to Market Orientation Principles
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, Nové trendy v marketingovej komunikácii, od s. 363-374, 11 s. 2010.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/10:00047116
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-8105-167-8
Klíčová slova česky tržní orientace; hi-tech firmy; principy tržní orientace; bariéry tržní orientace; management
Klíčová slova anglicky Market orientation; Hi-tech firms; Market Orientation principles; Barriers of Market Orrientation; management
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 28. 1. 2011 11:05.
Anotace
Příspěvek se zabývá řízením hi-tech firem podle principů tržní orientace. Cílem příspěvku je nalézt, které principy tržní orientace jsou nejdůležitější v řízení hi-tech firem.
Anotace anglicky
The paper is focused on managin of hi-tech firms according to market orientation principles. The goal of the paper is to find out which principles of market orientation are the most important ones in managing of hi-tech firms.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 09:26