Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{923330, author = {Tomášková, Eva}, address = {Trnava}, booktitle = {Nové trendy v marketingovej komunikácii}, editor = {Jozef Matúš, Daniela Kollárová}, keywords = {Market orientation; Hi-tech firms; Market Orientation principles; Barriers of Market Orrientation; management}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-167-8}, pages = {363-374}, publisher = {Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave}, title = {Řízení hi-tech dle principů tržní orientace}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 923330 AU - Tomášková, Eva PY - 2010 TI - Řízení hi-tech dle principů tržní orientace PB - Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave CY - Trnava SN - 9788081051678 KW - Market orientation KW - Hi-tech firms KW - Market Orientation principles KW - Barriers of Market Orrientation KW - management N2 - Příspěvek se zabývá řízením hi-tech firem podle principů tržní orientace. Cílem příspěvku je nalézt, které principy tržní orientace jsou nejdůležitější v řízení hi-tech firem. ER -
TOMÁŠKOVÁ, Eva. Řízení hi-tech dle principů tržní orientace. In Jozef Matúš, Daniela Kollárová. \textit{Nové trendy v marketingovej komunikácii}. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s.~363-374, 11 s. ISBN~978-80-8105-167-8.
|