TOMÁŠKOVÁ, Eva. Propagace právníků. Brno: Právnická fakulta MU, 2010, s. 1-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Propagace právníků
Název anglicky Promotion of Lawyers
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva.
Vydání Brno, od s. 1-8, 8 s. 2010.
Nakladatel Právnická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky Propagace; advokátní kancelář; webové stránky; ČR.
Klíčová slova anglicky Promotion; lawyers; websites; the Czech Republic
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 28. 1. 2011 11:49.
Anotace
Příspěvek se zabývá propagací právníků. Cílem je poukázat, které formy propagace jsou vhodné pro právníky. Existuje řada způsobů, jak oslovit zákazníky, ne všechny jsou však využitelné u právníků. V rámci zpracování příspěvku byla realizována analýza webových stránek vybraných advokátních kanceláří působících v ČR. V závěru jsou uvedeny možnosti zefektivnění komunikace. Pro zpracování byly použity komparace, analýza a syntéza.
Anotace anglicky
The article deals with promotion of lawyers. The goal is to point out what kinds of promotion are suitable for lawyers. There are a lot of ways how to promote the business; however, not every way is suitable for lawyers. The article involves an analysis of websites of selected lawyers who offer services in the Czech Republic. The final part of the article discusses ways of improving with respect to legal regulation of promotion. Analysis, comparison and synthesis are the methods used in the article.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 20:03