HAVEL, Jiří. Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU. In Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky Current Issues in the Conception of Pre-service Primary School Teacher Education at the Faculty of Education, Masaryk University
Autoři HAVEL, Jiří.
Vydání Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Příprava učitele prvního stupně základní školy; studijní program; profesionální kompetence učitelů; učitelská profese.
Klíčová slova anglicky Studies of primary school teaching; syllabus; teachers’ professional competences; a teacher’s profession.
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 1. 2. 2011 15:22.
Anotace
Prezentace obsahovala některé aktuální výsledky reflexe současného stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním důrazem na změny v oborové přípravě. Původní cíle a záměry byly konfrontovány s realitou tak, jak ji vnímají učitelé kateder, které se podílejí na přípravě budoucích učitelů primární školy.
Anotace anglicky
The author focused on changes in the professional preparation of future teachers. The original aims and intentions were confronted with the reality, as it is perceived by teacher educators at various Faculty departments.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:15