k 2011

Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU

Název anglicky

Current Issues in the Conception of Pre-service Primary School Teacher Education at the Faculty of Education, Masaryk University

Autoři

Vydání

Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Příprava učitele prvního stupně základní školy; studijní program; profesionální kompetence učitelů; učitelská profese.

Klíčová slova anglicky

Studies of primary school teaching; syllabus; teachers’ professional competences; a teacher’s profession.
Změněno: 1. 2. 2011 15:22, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentace obsahovala některé aktuální výsledky reflexe současného stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním důrazem na změny v oborové přípravě. Původní cíle a záměry byly konfrontovány s realitou tak, jak ji vnímají učitelé kateder, které se podílejí na přípravě budoucích učitelů primární školy.

Anglicky

The author focused on changes in the professional preparation of future teachers. The original aims and intentions were confronted with the reality, as it is perceived by teacher educators at various Faculty departments.