2011
Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Aktuální otázky v koncepci pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky
Current Issues in the Conception of Pre-service Primary School Teacher Education at the Faculty of Education, Masaryk University
Autoři
Vydání
Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Příprava učitele prvního stupně základní školy; studijní program; profesionální kompetence učitelů; učitelská profese.
Klíčová slova anglicky
Studies of primary school teaching; syllabus; teachers’ professional competences; a teacher’s profession.
Změněno: 1. 2. 2011 15:22, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Prezentace obsahovala některé aktuální výsledky reflexe současného stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním důrazem na změny v oborové přípravě. Původní cíle a záměry byly konfrontovány s realitou tak, jak ji vnímají učitelé kateder, které se podílejí na přípravě budoucích učitelů primární školy.
Anglicky
The author focused on changes in the professional preparation of future teachers. The original aims and intentions were confronted with the reality, as it is perceived by teacher educators at various Faculty departments.