BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání (Approaches to Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education). In PdF Ostravské univerzity v Ostravě. Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice. Ostrava Oftis. Ostrava: PdF Ostravské univerzity v Ostravě, 2011, p. 21-32. ISBN 978-80-7368-942-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{927499, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Ostrava}, booktitle = {Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice}, edition = {Ostrava Oftis}, editor = {PdF Ostravské univerzity v Ostravě}, keywords = {Inclusive Education Pupils with Special Needs Secondary School}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-7368-942-1}, pages = {21-32}, publisher = {PdF Ostravské univerzity v Ostravě}, title = {Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 927499 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2011 TI - Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání PB - PdF Ostravské univerzity v Ostravě CY - Ostrava SN - 9788073689421 KW - Inclusive Education Pupils with Special Needs Secondary School N2 - Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání (Approaches to Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education). In PdF Ostravské univerzity v Ostravě. \textit{Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice}. Ostrava Oftis. Ostrava: PdF Ostravské univerzity v Ostravě, 2011, p.~21-32. ISBN~978-80-7368-942-1.
|