MRÁKOVÁ, Eva a Lubomír POPELÍNSKÝ. E-learning a výpočtová logika. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2010, 6 s. ISBN 978-80-7435-067-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning a výpočtová logika
Název anglicky E-learning and Computational Logic
Autoři MRÁKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Lubomír POPELÍNSKÝ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010, 6 s. 2010.
Nakladatel Gaudeamus UHK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/10:00047391
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-7435-067-2
Klíčová slova česky e-learning; , logika; elektronické testy; animace; data mining
Klíčová slova anglicky e-learning; logic; on-line tests; animations; data mining
Změnil Změnil: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D., učo 1945. Změněno: 3. 3. 2011 16:18.
Anotace
Magisterský kurs Výpočtová logika (Computational logic) je vyučován na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. V textu příspěvku popíšeme nejprve strukturu kursu. Informační systém Masarykovy univerzity nabízí pro elektronickou podporu výuky rozsáhlou sadu nástrojů. Popíšeme výukové materiály které byly pomocí těchto modulů vytvořeny. Podrobněji se budeme věnovat elektronickým testům, jejich tvorbě, použití při přípravě studentů a při testování jejich znalostí. Zaměříme se též na animace v kursu používané. Zmíníme i využití systému DŽEMUJ pro analýzu těchto dat. Předmět si zapisují i handicapovaní studenti, zejména nevidomí a neslyšící. Stručně tedy shrneme výhody využití e-learningových materiálů pro spolupráci se střediskem Teiresiás, které těmto studentům připravuje specifické studijní podklady.
Anotace anglicky
We describe the structure of the master course Computational logic. Then we focus on the learning management system which is as a part of Information system of Masaryk university and describe tools that have been used in the course. We then focus on animations that have been implemented. We also describe data mining tool for on-line test analysis. We conclude with remarks to teaching handicaped students.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:40