2011
Integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v přípravě učitelů 1. stupně ZŠ
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v přípravě učitelů 1. stupně ZŠ
Název anglicky
Integration of Pedagogical And Psychological Disciplines and Professional Didactics of Primary School Teacher Education
Autoři
Vydání
Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Příprava učitele prvního stupně základní školy; studijní program; profesionální kompetence učitelů; učitelská profese
Klíčová slova anglicky
Studies of primary school teaching; syllabus; teachers’ professional competences; a teacher’s profession
Změněno: 6. 2. 2012 09:30, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Prezentace obsahovala některé aktuální výsledky reflexe současného stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním důrazem přináší další výsledky reflexe aktuálního stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním zřetelem na prohlubování integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami. Změny v pojetí předmětů jsou konkretizovány na příkladu tzv. integrovaného vědního základu pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět.
Anglicky
The author focused on the presentation to some new reflections about the primary school teacher education curriculum and focused on the deepening integration of pedagogical and psychological disciplines and professional didactics. Changes in conception are concrete for instance so - called integrated of science background for educational region Man and His World.