k 2011

Integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v přípravě učitelů 1. stupně ZŠ

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v přípravě učitelů 1. stupně ZŠ

Název anglicky

Integration of Pedagogical And Psychological Disciplines and Professional Didactics of Primary School Teacher Education

Autoři

Vydání

Pregraduální příprava učitelů v kontextu kurikulární reformy, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Příprava učitele prvního stupně základní školy; studijní program; profesionální kompetence učitelů; učitelská profese

Klíčová slova anglicky

Studies of primary school teaching; syllabus; teachers’ professional competences; a teacher’s profession
Změněno: 6. 2. 2012 09:30, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Prezentace obsahovala některé aktuální výsledky reflexe současného stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním důrazem přináší další výsledky reflexe aktuálního stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním zřetelem na prohlubování integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami. Změny v pojetí předmětů jsou konkretizovány na příkladu tzv. integrovaného vědního základu pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět.

Anglicky

The author focused on the presentation to some new reflections about the primary school teacher education curriculum and focused on the deepening integration of pedagogical and psychological disciplines and professional didactics. Changes in conception are concrete for instance so - called integrated of science background for educational region Man and His World.