2010
Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
Název anglicky
Inclusive Education with the Focus on At-risk Pupils and Pupils with Behaviour Disorder and the Quality of Life.
Autoři
Vydání
Brno, 330 s. pedagogická, 2010
Nakladatel
Press Muni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5159-1
Klíčová slova anglicky
behaviour disorder; At-risk children/pupils; exclusion; special education; education; inclusive education; educational needs; quality of school life; resilience; quality of life; research.
Změněno: 4. 4. 2011 11:47, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Monografie se zabývá inkluzivními přístupy k edukaci dětí/žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování v mezinárodním i národním měřítku. Autorka interpretuje koncept inkluzivního vzdělávání ve vztahu ke kvalitě života školy a k podpoře resilienčních procesů při vzdělávání žáků v riziku poruch chování v hlavním proudu vzdělávání. V publikaci jsou prezentovány výsledky výzkumu, mezi nimiž je nástroj pro vyhledávání žáků v riziku poruch chování ve školním prostředí nejvýznamnější.
Anglicky
Inclusive attitudes toward education of At-risk children and children with behaviour disorders are introduced in this monografie. There are also intoruduced the outcomes of research based on childrens own perspectives. The pedagogical tool for early screening At-risk children in mainstream school is the most important out of them.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|