2011
Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol
OBRŠLÍKOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol
Název česky
Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol
Název anglicky
Media Protomotion and Its Influence on Musical Preferences of Elementary School Pupils
Autoři
Vydání
Mezinárodní vědecká konferecne Sapere Aude 2011, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
médium, medializace, výzkum, žák druhého stupně, hudební preference
Klíčová slova anglicky
medium, media promotion, research, pupil at the second grade, musical preferences
Změněno: 28. 3. 2011 19:35, Mgr. Petra Pokorná, Ph.D.
V originále
V tomto textu se zabývám problematikou vlivu médií na hudební preference žáků druhého stupně základních škol. V úvodu poukazuji na samotné slovo médium a medializace a na jejich možná pozitiva i negativa, jejichž dopad je patrný právě na zmiňované skupině žáků. Poznatky, které jsou v tomto textu obsaženy, částečně vychází z výzkumu, který v loňském roce provedla Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Anglicky
In this text, I deal with the problem of media influence on musical preferences of elementary school pupils, with the focus on the second grade. In the introduction, I characterise the words media and media promotion, and their possible positives and negatives which significantly influence the mentioned group of pupils. The information in the text is based on the research conducted by the Music Department of The Faculty of Education of Masaryk University last year.