OBRŠLÍKOVÁ, Petra. Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol. In Králík, Jiří. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2011, s. 65 - 70, 674 s. ISBN 978-80-904877-2-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol
Název česky Medializace a její vliv na hudební preference žáků základních škol
Název anglicky Media Protomotion and Its Influence on Musical Preferences of Elementary School Pupils
Autoři OBRŠLÍKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011, od s. 65 - 70, 674 s. 2011.
Nakladatel MAGNANIMITAS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052040
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904877-2-7
Klíčová slova česky médium, medializace, výzkum, žák druhého stupně, hudební preference
Klíčová slova anglicky medium media promotion research pupil at the second grade musical preferences
Změnil Změnila: Mgr. Petra Pokorná, Ph.D., učo 152538. Změněno: 1. 4. 2012 15:42.
Anotace
V tomto textu se zabývám problematikou vlivu médií na hudební preference žáků druhého stupně základních škol. Poznatky, které jsou v tomto textu obsaženy, částečně vychází z výzkumu, který v roce 2010 provedla Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
In this text, I deal with the problem of media influence on musical preferences of elementary school pupils, with the focus on the second grade. The information in the text is based on the research conducted by the Music Department of The Faculty of Education of Masaryk University in year 2010.
Návaznosti
MUNI/A/1025/2009, interní kód MUNázev: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově (Akronym: Hudmédia)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 15:25