TRNA, Josef. How to motivate science teachers to use science experiments. In N. Callaos, W. Lesso, A. Oropeza, A. Tremante, F. Welsch. ICSIT 2011. The 2th International Conference on Society and Information Technologies. Proceedings. Orlando, USA: International Institute of Informatics and Systemics, 2011, s. 142-144. ISBN 978-1-936338-18-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How to motivate science teachers to use science experiments
Název česky Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Orlando, USA, ICSIT 2011. The 2th International Conference on Society and Information Technologies. Proceedings. od s. 142-144, 3 s. 2011.
Nakladatel International Institute of Informatics and Systemics
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052041
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-936338-18-4
UT WoS 000393240200027
Klíčová slova česky experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.
Klíčová slova anglicky experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 10. 3. 2017 09:40.
Anotace
This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Anotace česky
Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou medodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 09:32