GULOVÁ, Lenka a kol. Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 223 s. ISBN 978-80-210-5342-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků
Autoři GULOVÁ, Lenka a kol.
Vydání 1. vyd. Brno, 223 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-210-5342-7
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 4. 4. 2011 13:51.
Anotace
Tým pedagogů z Katedry sociální pedagogiky PdF MU se více než deset let zabývá integrací sociálně znevýhodněných skupin. V posledních pěti letech vstupuje čím dál výrazněji do těchto rozvojových a vzdělávacích programů výzkumné šetření, které se snaží postihnout nejrůznější oblasti vzdělávání dětí a mladých lidí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Pro většinu výzkumných šetření byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie. Výzkumné cíle byly směřovány k sociálně znevýhodněným skupinám, především k oblastem výchovy a vzdělávání, současně se zaměřovaly na oblasti integrace a rovných příležitostí.
Anotace anglicky
A team of educators from the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University has been engaged for more than ten years with integration of socially handicapped groups. During the last five years there has been an increase in research of the field that tries to cover various spheres of education of socially handicapped children and young people. Quantitative research strategy has been chosen for most surveys. Research goals were directed at socially disadvantaged groups especially in the field of education. They also included the issues of integration and even opportunities.
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 16:41