SVOBODOVÁ, Marta. Obrazově-textově-zvukově digitální hodina - videosociogram. In Sapere Aude. Sapere Aude 2011. 1. vyd. 2011. Hradec Králové: MAGNANIMITAS: Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011, 2011, s. 1-7, 674 s. ISBN 978-80-904877-2-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obrazově-textově-zvukově digitální hodina - videosociogram
Název česky Obrazově-textově-zvukově digitální hodina - videosociogram
Název anglicky IMAGE-TEXT-SOUND DIGITAL LESSON - VIDEOSOCIOGRAM
Autoři SVOBODOVÁ, Marta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. 2011. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Sapere Aude 2011, od s. 1-7, 674 s. 2011.
Nakladatel Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052076
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904877-2-7
Klíčová slova česky nová média výtvarná výchova audiovizuální jazyk artefiletické metody
Klíčová slova anglicky new media art education audiovisual language artefiletic methods
Změnil Změnila: MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D., učo 106296. Změněno: 4. 4. 2012 17:33.
Anotace
Příspěvek se zabývá metodami rozvoje audiovizuálních dovedností studentů v podmínkách škol. Vybírá, popisuje a reflektuje jednu z vlastních navržených a vyzkoušených tvořivých metod výuky střihového programu videí na půdě základní, střední a vysoké školy. Tyto intervence do škol sloužily jako předvýzkum pro tvorbu disertační práce Sociální digitalizace, digitální socializace.
Anotace anglicky
Article deals with methods developing audiovisual skills of students at school conditions. It describes and reflects one of authors creative methods of video-editting education, which was tested at the basic and secondary school and at the University. These interventions serve as a pre-research for building dissertation.
Návaznosti
MUNI/A/1019/2010, interní kód MUNázev: Rozvoj kreativity ve školní i mimoškolní výtvarné pedagogice (Akronym: ROKREA)
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj kreativity ve školní i mimoškolní výtvarné pedagogice, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 23:51