MILÉŘ, Tomáš a Petr SLÁDEK. The climate literacy challenge. Procedia Social and Behavioral Sciences. Elsevier Ltd., 2011, roč. 12, 11.3.2011, s. 150-156. ISSN 1877-0428.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The climate literacy challenge
Název česky Výzva ke klimatické gramotnosti
Autoři MILÉŘ, Tomáš (203 Česká republika, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Procedia Social and Behavioral Sciences, Elsevier Ltd. 2011, 1877-0428.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kypr
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052089
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
UT WoS 000298559900019
Klíčová slova česky vzdělávání; kurikulum; klimatická gramotnost; vědecká komunikace; učební plány
Klíčová slova anglicky education; curriculum; climate literacy; science communication; lesson plans
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 2. 2020 15:19.
Anotace
Climate literacy is crucial for future low-carbon living. On the basic of our research, we designed a three years course for upper primary school in order to improve the climate literacy of the population. We have performed a three year testing of the improved curriculum at the pilot upper primary school. The curriculum was designed for grades 7 to 9 of the Czech educational system and can be modified for other countries.
Anotace česky
Gramotnost týkající se klimatu je zásadní pro budoucí nízkouhlíkový život. Na základě našeho výzkumu jsme navrhli tříleté kurzy pro základní školy, s cílem zlepšit gramotnost obyvatelstva týkající se klimatu. Provedli jsme tříleté testování navrženého kurikula na pilotní základní škole. Učební plán byl navržen pro 7 až 9 třídu českého vzdělávacího systému a může být upraven i pro jiné země.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 18:13