2011
On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses
SLÁDEK, Petr, Renata BEDNÁROVÁ a Tomáš MILÉŘZákladní údaje
Originální název
On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses
Název česky
K některým aspektům výuky sluchově handikepovaných studentů
Autoři
SLÁDEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Renata BEDNÁROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Tomáš MILÉŘ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Procedia Social and Behavioral Sciences, Elsevier Ltd. 2011, 1877-0428
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Kypr
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052093
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
UT WoS
000298559900018
Klíčová slova česky
handikepovaný student; sluchové postižení; kursy matematiky; kursy fyziky
Klíčová slova anglicky
Handicapped student; hearing impairment; courses in mathematics; courses in physics
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2020 15:23, Dana Nesnídalová
V originále
The goal of this research study is to provide additional methods necessary to restore the effectiveness of teaching/learning process for handicapped student with hearing impairment who participates to standard university courses. The importance of the study is enhanced by the fact the handicapped student is trained to become maths and physics teacher. Quality education of this future teacher will have an impact to the education of handicapped children.
Česky
Cílem tohoto výzkumu je poskytnout další metody nezbytné pro obnovení účinnosti procesu výuka/učení pro tělesně postižené studenty se sluchovým postižením, kteří se účastní standardních univerzitních kurzů. Význam studie umocňuje skutečnost, že postižený student vzděláván ve studijním oboru učitelství matematiky a fyziky. Kvalitní vzdělávání budoucích učitelů s handikepem bude mít dopad na následné vzdělávání handicapovaných dětí.