OKAZAKI, Shintaro, Andras BAUER, Rafal OHME a Radoslav ŠKAPA. How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view. In Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research. Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki (eds.). 1. vyd. Wiesbaden: Gabler Verlag, 2010, s. 37-46. European Advertising Academy. ISBN 978-3-8349-2111-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view
Název česky Jak nadnárodní společnosti vytvářejí své propagační strategie v nových zemích EU: kvalitativní pohled
Autoři OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko), Andras BAUER (348 Maďarsko), Rafal OHME (616 Polsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Wiesbaden, Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research. Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki (eds.), od s. 37-46, 10 s. European Advertising Academy, 2010.
Nakladatel Gabler Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00047744
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-3-8349-2111-6
Klíčová slova anglicky advertising strategy; international marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 25. 1. 2013 15:01.
Anotace
This study aims at exploring international advertising strategy in the Czech Republic, Poland, and Hungary. The main method of research is personal interview, and the authors adopt the grounded theory approach. Specifically, they interview MNCs' advertising or marketing managers or equivalent practitioners.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:08