2010
How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view
OKAZAKI, Shintaro, Andras BAUER, Rafal OHME a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view
Název česky
Jak nadnárodní společnosti vytvářejí své propagační strategie v nových zemích EU: kvalitativní pohled
Autoři
OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko), Andras BAUER (348 Maďarsko), Rafal OHME (616 Polsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Wiesbaden, Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research. Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki (eds.), od s. 37-46, 10 s. European Advertising Academy, 2010
Nakladatel
Gabler Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/10:00047744
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-3-8349-2111-6
Klíčová slova anglicky
advertising strategy; international marketing
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 15:01, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Anotace
V originále
This study aims at exploring international advertising strategy in the Czech Republic, Poland, and Hungary. The main method of research is personal interview, and the authors adopt the grounded theory approach. Specifically, they interview MNCs' advertising or marketing managers or equivalent practitioners.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|