C 2010

How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view

OKAZAKI, Shintaro, Andras BAUER, Rafal OHME a Radoslav ŠKAPA

Základní údaje

Originální název

How Multinational Enterprises Develop their Advertising Strategies in New EU Member States: A qualitative view

Název česky

Jak nadnárodní společnosti vytvářejí své propagační strategie v nových zemích EU: kvalitativní pohled

Autoři

OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko), Andras BAUER (348 Maďarsko), Rafal OHME (616 Polsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Wiesbaden, Advances in Advertising Research (Vol. 1): Cutting Edge International Research. Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki (eds.), od s. 37-46, 10 s. European Advertising Academy, 2010

Nakladatel

Gabler Verlag

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/10:00047744

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-3-8349-2111-6

Klíčová slova anglicky

advertising strategy; international marketing

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 15:01, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

This study aims at exploring international advertising strategy in the Czech Republic, Poland, and Hungary. The main method of research is personal interview, and the authors adopt the grounded theory approach. Specifically, they interview MNCs' advertising or marketing managers or equivalent practitioners.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty