LORENZ, Michal. Reflexe trendů ve vzdělávání mezi reprezentanty oboru Informační studia a knihovnictví: studie zaměřovaných skupin (Reflection of LIS Universitiy Representatives on educational trends: Focus Groups Study). ProInflow. Brno: Masarykova univerzita, 2009, vol. 1, No 1, 23 pp. ISSN 1804-2406. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{934404, author = {Lorenz, Michal}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {learned disputation; focus groups study; curriculum arrangement in LIS studies; change of LIS teaching concept}, language = {cze}, issn = {1804-2406}, journal = {ProInflow}, title = {Reflexe trendů ve vzdělávání mezi reprezentanty oboru Informační studia a knihovnictví: studie zaměřovaných skupin}, url = {http://pro.inflow.cz/reflexe-trendu-ve-vzdelavani-mezi-reprezentanty-oboru-informacni-studia-knihovnictvi-studie-zamerova}, volume = {1}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 934404 AU - Lorenz, Michal PY - 2009 TI - Reflexe trendů ve vzdělávání mezi reprezentanty oboru Informační studia a knihovnictví: studie zaměřovaných skupin JF - ProInflow VL - 1 IS - 1 PB - Masarykova univerzita SN - 18042406 KW - learned disputation KW - focus groups study KW - curriculum arrangement in LIS studies KW - change of LIS teaching concept UR - http://pro.inflow.cz/reflexe-trendu-ve-vzdelavani-mezi-reprezentanty-oboru-informacni-studia-knihovnictvi-studie-zamerova N2 - Příspěvek popisuje organizaci studie zaměřovaných skupin, které se zúčastnili zástupci vysokoškolských vzdělávacích institucí oboru Informační studia a knihovnictví a která se uskutečnila v rámci diskusního setkání akademických odborníků na Učeném hádání na FF MU v Brně. Po popisu metody a její realizace jsou analyzovány výsledky diskuze na téma virtuální spolupráce, které odhalují principy, podle nichž byla na jednotlivých institucích formována učební kurikula. Studie také popisuje, jak vnímají a jaké postoje zaujímají akademičtí odborníci ke změnám v pojetí výuky, k vlivu informačních a komunikačních technologií a služeb na výuku a možnosti jejich využití pro spolupráci mezi obory ISK. ER -
LORENZ, Michal. Reflexe trendů ve vzdělávání mezi reprezentanty oboru Informační studia a knihovnictví: studie zaměřovaných skupin (Reflection of LIS Universitiy Representatives on educational trends: Focus Groups Study). \textit{ProInflow}. Brno: Masarykova univerzita, 2009, vol.~1, No~1, 23 pp. ISSN~1804-2406.
|