k 2011

Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?

KREIDL, Martin

Základní údaje

Originální název

Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?

Název česky

Opakovaný vstup do středního vzdělání a nerovnost šancí: posílení, oslabení nebo neutralita?

Autoři

KREIDL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

RC28 ISA, "Longitudinal Approaches to Stratification Research: International and Comparative Perspectives", University of Essex, Colchester, UK, 2011

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/11:00052157

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova česky

vzdělání;vzdělanostní nerovnosti

Klíčová slova anglicky

education;education inequality

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 5. 9. 2015 14:54, prof. Martin Kreidl, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper investigates the impact of school re-entry upon inequality of education opportunity in four formerly socialist countries using event history models with competing risks.

Česky

Příspěvek analyzuje dopad opakovaných vstupů do středního vzdělání na nerovnost v alokaci vzdělání pomocí analýzy přežití s konkurujícími si riziky.

Návaznosti

MSM0021622408, záměr
Název: Reprodukce a integrace společnosti (Akronym: IVRIS)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Reprodukce a integrace společnosti