2011
Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
KREIDL, MartinZákladní údaje
Originální název
Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
Název česky
Opakovaný vstup do středního vzdělání a nerovnost šancí: posílení, oslabení nebo neutralita?
Autoři
KREIDL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
RC28 ISA, "Longitudinal Approaches to Stratification Research: International and Comparative Perspectives", University of Essex, Colchester, UK, 2011
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/11:00052157
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky
vzdělání;vzdělanostní nerovnosti
Klíčová slova anglicky
education;education inequality
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 5. 9. 2015 14:54, prof. Martin Kreidl, Ph.D.
V originále
The paper investigates the impact of school re-entry upon inequality of education opportunity in four formerly socialist countries using event history models with competing risks.
Česky
Příspěvek analyzuje dopad opakovaných vstupů do středního vzdělání na nerovnost v alokaci vzdělání pomocí analýzy přežití s konkurujícími si riziky.
Návaznosti
MSM0021622408, záměr |
|