KOMENDA, Martin. EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011. ISBN 978-80-7435-104-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání
Název česky EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání
Název anglicky EMEE - Effective monitoring and evaluation of education
Autoři KOMENDA, Martin.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, 2011.
Nakladatel Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-7435-104-4
Klíčová slova česky e-learning, datový model, analýza dat, informační systém, vzdělávání
Klíčová slova anglicky e-learning, data model, data analysis, information system, education
Změnil Změnil: RNDr. Martin Komenda, Ph.D., učo 98951. Změněno: 18. 7. 2011 13:27.
Anotace
Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.
Anotace česky
Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.
Anotace anglicky
The main goal of this contribution is to present the effective monitoring and the evaluation mechanisms in educational area. The process of monitoring student's behavior during the learning period was designed and consequently the appropriate data model for collection and organization student's data was created. Data related to individual students, i.e. when and which types of study materials are used, were collected for the selected pilot course Systems Analysis and Design at Faculy of Informatics, Masaryk University in Brno. The mentioned data were analysed and final conclusions were expressed.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 11:58