D 2011

EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání

KOMENDA, Martin

Základní údaje

Originální název

EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání

Název česky

EMEE - efektivní sledování a hodnocení vzdělávání

Název anglicky

EMEE - Effective monitoring and evaluation of education

Autoři

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, 2011

Nakladatel

Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

978-80-7435-104-4

Klíčová slova česky

e-learning, datový model, analýza dat, informační systém, vzdělávání

Klíčová slova anglicky

e-learning, data model, data analysis, information system, education
Změněno: 18. 7. 2011 13:27, RNDr. Martin Komenda, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.

Česky

Hlavním cílem tohoto příspěvku je představení efektivních sledovacích a hodnotících mechanismů ve výukovém prostředí. Byl navržen proces sledování studenta v průběhu výukového období a následně byl vytvořen návrh datového modelu pro sběr a organizaci takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vysloveny konečné závěry.