HORKÁ, Hana. Cognitive Strategies in Environmental Education. In Funkcja poznawcza w edukacji dziecka – teoria i praktyka. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cognitive Strategies in Environmental Education
Název česky Poznávací strategie v environmentální výchově
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání Funkcja poznawcza w edukacji dziecka – teoria i praktyka, 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky environmentální výchova; kognitivní strategie; biofilní orientace vzdělávání; příroda; kultura
Klíčová slova anglicky environmental education; cognitive strategies; biophiled orientation in education; nature; culture
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 6. 2. 2012 09:27.
Anotace
Author presents strategies aiming at the cognition of nature and at the same time the development of a relationship towards nature in the cognitive, cognitive-emotional and cognitive-motor domain. She deals the key topics on the environment and culture from the school curriculum in CR and she justifies them by the need of the transformation of the educational content in the context of biophiled orientation in education.
Anotace česky
Autorka uvádí strategie směřující k poznávání a současně k utváření vztahu k přírodě v rovině kognitivní, kognitivně-afektivní, kognitivně-motorické. Věnuje se klíčovým tématům o přírodě a kultuře ze školního kurikula v ČR a zdůvodňuje potřebu proměny vzdělávacího obsahu v kontextu biofilní orientace vzdělávání.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2024 16:05