J 2011

Study supports with internal intelligence

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Study supports with internal intelligence

Název česky

Studijní opory s vnitřní inteligencí

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra , Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00052498

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Studijní opory; Vnitřní inteligence; Obsah výuky; Tvorba studijních a výukových opor; Distanční vzdělávání; Výuka

Klíčová slova anglicky

Study supports; internal intelligence; content of education; creation of study supports; distance learning; education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 6. 2011 08:38, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Study supports with internal intelligence are able to adapt to the needs of students so that their studies were conducted for him to be more natural and efficient way. The article analyzes and summarizes the results of research implementation possibilities of artificial intelligence to study supports. It shows what the inner intelligence to bring study supports. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk

Česky

Studijní opory s vnitřní inteligencí jsou schopny se přizpůsobit potřebám studenta tak, aby jeho studium probíhalo pro něj co nejpřirozeněji a nejefektivněji. Článek se zabývá analýzou a shrnuje výsledky výzkumu možnosti implementace umělé inteligence do studijních opor. Ukazuje, co vnitřní inteligence do studijních opor přináší. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání