2011
Simple school experiments based on ICT in science and technology education
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
Simple school experiments based on ICT in science and technology education
Název česky
Jednoduchý školní experiment založený na ICT v přírodovědném a technickém vzdělávání
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra, Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052526
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Konektivismus; zázanm jednoduchého školního experimentu; informační a komunikační technologie; přírodovědné a technické vzdělávací inovace; jednoduché školní přírodovědné experimenty
Klíčová slova anglicky
Connectivism; simple experiment video recordings; information and communication technologies; science and technology educational innovators; simple school science experiments
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 08:47, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
A simple school experiment significantly strengthens its cognitive and motivational role in science and technology education. This increase in educational significance of a simple school experiment is considerably contributed by the support of ICT consisting of several dimensions. The paper presents the research results of a connectivism influence namely in the form of a video recording and its multimedia applications. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk. Main used research method is design-based research.
Česky
Jednoduchý školní experiment posiluje svoji poznávací a motivační roli v přírodovědném a technickém vzdělávání. Tento nárůst vzdělávacího významu je podpořen ICT v několika dimenzích. Článek prezentuje výsledky výzkumu konektivistického vlivu zejména v podobě videozáznamu a jeho multimediálních aplikací. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk. Hlavní použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|