TRNA, Josef. Simple school experiments based on ICT in science and technology education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra, Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 2, s. 4-8. ISSN 1335-003X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Simple school experiments based on ICT in science and technology education
Název česky Jednoduchý školní experiment založený na ICT v přírodovědném a technickém vzdělávání
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra, Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052526
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Konektivismus; zázanm jednoduchého školního experimentu; informační a komunikační technologie; přírodovědné a technické vzdělávací inovace; jednoduché školní přírodovědné experimenty
Klíčová slova anglicky Connectivism; simple experiment video recordings; information and communication technologies; science and technology educational innovators; simple school science experiments
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 23. 3. 2012 08:47.
Anotace
A simple school experiment significantly strengthens its cognitive and motivational role in science and technology education. This increase in educational significance of a simple school experiment is considerably contributed by the support of ICT consisting of several dimensions. The paper presents the research results of a connectivism influence namely in the form of a video recording and its multimedia applications. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk. Main used research method is design-based research.
Anotace česky
Jednoduchý školní experiment posiluje svoji poznávací a motivační roli v přírodovědném a technickém vzdělávání. Tento nárůst vzdělávacího významu je podpořen ICT v několika dimenzích. Článek prezentuje výsledky výzkumu konektivistického vlivu zejména v podobě videozáznamu a jeho multimediálních aplikací. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk. Hlavní použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 09:44