2011
Spolupráce s rodinou jako akt podpory rozvoje dítěte
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Spolupráce s rodinou jako akt podpory rozvoje dítěte
Název anglicky
Coordination with family as the supporting act for child´s development
Autoři
Vydání
Praha, 2011
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
funkce rodiny; mateřská škola; spolupráce
Klíčová slova anglicky
family role; kindergarten; cooperation
Změněno: 21. 3. 2012 13:50, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se pokouší, na základě výzkumných zjištění, poskytnout teoretická východiska, ale i metodická doporučení pro implementaci požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání na spolupráci s rodinou. Analyzuje současnou rodinu a charakterizuje její funkce a vliv na rozvoj dítěte. Závěr příspěvku je věnován specifikům spolupráce rodiny a mateřské školy a její efektivní podobě.
Anglicky
The contribution tries according of the research to provide theoretical basis and overall the methodical advice for the implementation of the Pre-primary curriculum to the family co-operation. It analyzes present family and describes its function an influence to the child's development. The closing part is devoted to the cooperation of family with kindergarten and its actual form.