SYSLOVÁ, Zora. Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání. Praha: Dr. Josef Raabe, s.r.o, 2011, 30 s. Poradce ředitelky – Management školy, duben 2011. ISSN 1804-5901.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání
Název anglicky Self-evaluation of the Kindergarten as the Starting Point to Improve the Education
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Praha, 30 s. Poradce ředitelky – Management školy, duben 2011, 2011.
Nakladatel Dr. Josef Raabe, s.r.o
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1804-5901
Klíčová slova česky evaluace; autoevaluace; vlastní hodnocení; kriteria; školní vzdělávací program; oblasti hodnocení, nástroje; inovace
Klíčová slova anglicky evaluation; self- evaluation; self-assessment; criterions; school educational programme; fields of evaluation; tools; innovation
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 3. 1. 2013 18:51.
Anotace
Příspěvek se věnuje problematice vlastního hodnocení mateřské školy, zejména jejím úskalím a rizikům. Uvádí východiska a příklady smysluplné autoevaluace, která pomáhá zavádět změny plynoucí z požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a tím zkvalitňovat vzdělávání v mateřských školách.
Anotace anglicky
Contribution devotes to the problem of the kindergarten’s self-evaluation, notably to the difficulties and risks. It presents the starting points and examples meaningful self-evaluation which services to start changes resulting from the Frame program for Pre-primary Education and to improve the education in kindergartens.
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 01:44