e 2011

Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání

Název anglicky

Self-evaluation of the Kindergarten as the Starting Point to Improve the Education

Autoři

Vydání

Praha, 30 s. Poradce ředitelky – Management školy, duben 2011, 2011

Nakladatel

Dr. Josef Raabe, s.r.o

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

evaluace; autoevaluace; vlastní hodnocení; kriteria; školní vzdělávací program; oblasti hodnocení, nástroje; inovace

Klíčová slova anglicky

evaluation; self- evaluation; self-assessment; criterions; school educational programme; fields of evaluation; tools; innovation
Změněno: 3. 1. 2013 18:51, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje problematice vlastního hodnocení mateřské školy, zejména jejím úskalím a rizikům. Uvádí východiska a příklady smysluplné autoevaluace, která pomáhá zavádět změny plynoucí z požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a tím zkvalitňovat vzdělávání v mateřských školách.

Anglicky

Contribution devotes to the problem of the kindergarten’s self-evaluation, notably to the difficulties and risks. It presents the starting points and examples meaningful self-evaluation which services to start changes resulting from the Frame program for Pre-primary Education and to improve the education in kindergartens.