2011
Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Vlastní hodnocení mateřské školy jako východisko zkvalitňování vzdělávání
Název anglicky
Self-evaluation of the Kindergarten as the Starting Point to Improve the Education
Autoři
Vydání
Praha, 30 s. Poradce ředitelky – Management školy, duben 2011, 2011
Nakladatel
Dr. Josef Raabe, s.r.o
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
evaluace; autoevaluace; vlastní hodnocení; kriteria; školní vzdělávací program; oblasti hodnocení, nástroje; inovace
Klíčová slova anglicky
evaluation; self- evaluation; self-assessment; criterions; school educational programme; fields of evaluation; tools; innovation
Změněno: 3. 1. 2013 18:51, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se věnuje problematice vlastního hodnocení mateřské školy, zejména jejím úskalím a rizikům. Uvádí východiska a příklady smysluplné autoevaluace, která pomáhá zavádět změny plynoucí z požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a tím zkvalitňovat vzdělávání v mateřských školách.
Anglicky
Contribution devotes to the problem of the kindergarten’s self-evaluation, notably to the difficulties and risks. It presents the starting points and examples meaningful self-evaluation which services to start changes resulting from the Frame program for Pre-primary Education and to improve the education in kindergartens.