SYSLOVÁ, Zora. Podpora učení dítěte ze strany učitele mateřské školy. In Naukowej Funkcja poznawcza w edukacji dziecka - teoria i praktyka. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora učení dítěte ze strany učitele mateřské školy
Název anglicky Kindergaten teacher's support of the child's learning
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Naukowej Funkcja poznawcza w edukacji dziecka - teoria i praktyka, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie předškolního vzdělávání; sociální učení; situační učení; prožitkové učení; individualizace; skupinové činnosti
Klíčová slova anglicky strategy of pre-school education; social learning; situation learning; experience learning; individualization; team activities
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 3. 1. 2013 19:12.
Anotace
Autorka ve své prezentaci představila požadavky kurikulárních dokumentů České republiky, především Rámcového vzdělávacího programu, na přístupy v předškolním vzdělávání. Současně přiblížila výsledky výzkumného šetření v mateřských školách, které bylo zaměřeno na identifikaci strategií podporujících učení dítěte.
Anotace anglicky
Author is presenting the demands of the curriculum documents in the Czech Republic first of all Frame Educational Program stressing to the approaches in the pre-primary education. At the same time the results of the research in kindergartens oriented to the identification of child's learning support strategies is being presented.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 07:05