ZUKALOVÁ, Hana. ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students’ Approach. In Emerging Researchers’ Conference ECER 2011 “Urban Education”. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students’ Approach
Autoři ZUKALOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Emerging Researchers’ Conference ECER 2011 “Urban Education” 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00049865
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky tertiary education; information society; social exclusion; information and communications technologies
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 10:57.
Anotace
The article presents the first results of research, which examine the student perspective on the use of ICT in connection with the course of their studies. The study focuses primarily on social and pedagogical aspects of ICT. In this context, it was confirmed that ICT can not be seen as something that stands outside the general educational environment, but we need to think about the device in the context of general and specific, that are tied to a particular institution. The research seeks to uncover these connections for the Philosophical Faculty of Masaryk University and to describe the sight of students in tertiary education in total educational environment, which is defined as space which is managing the learning process.
Anotace česky
Článek přináší první výsledky výzkumu, ve kterém zkoumám pohled studentů na využívání ICT v souvislosti s průběhem jejich studia. Studie se soustředí především na sociální a pedagogické aspekty práce s ICT. V tomto kontextu se potvrdilo, že není možné ICT vnímat jako něco, co stojí vně celkové edukační prostředí, ale je potřeba o tomto prostředku uvažovat v souvislostech obecných i specifických, které jsou vázány na konkrétní instituci. Výzkum se snaží rozkrýt tyto souvislosti na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a popsat pohled studentů terciárního vzdělávání na celkové edukační prostředí.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaVNázev: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
MUNI/21/ZUK/2011, interní kód MUNázev: Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 02:17