TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation. In Research and Training Institute of the East Aegean (INEAG), Greece. Proceedings of the 7th International Conference on Education. Volume 2. Athens, Greece: National and Kapodistrian University of Athens, 2011, s. 66-72. ISBN 978-960-466-080-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation
Název česky Konektivismus v přírodovědném a technickém vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Athens, Greece, Proceedings of the 7th International Conference on Education. Volume 2. od s. 66-72, 7 s. 2011.
Nakladatel National and Kapodistrian University of Athens
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052656
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-960-466-080-3
ISSN 1792-3859
Klíčová slova česky konektivismus; kooperativní akční výzkum podporovaný ICT; mezinárodní spolupráce; přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky connectivism; cooperative action research based on ICT; international cooperation; science and technology education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:56.
Anotace
The study presents design-based research results of the connectivistic influence on science and technology education with the emphasis on an international cooperation among teachers and students from different countries. This study presents a research which is focussed on the following issues and outcomes: identification of connectivistic factors and their influence on science and technology education; creation of connectivistic educational methods; implementation of connectivistic educational methods into teaching/learning and teachers training.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné a technické vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci mezi učiteli a studenty z různých zemí. Tato studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na tyto výzkumné otázky a výstupy: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné a technické vzdělávání; tvorba konektivistických výukových metod; implementace výukových metod do výuky a učitelské přípravy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 6. 2024 05:12