PÍŠOVÁ, Michaela. Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích? In ) Kulatý stůl Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky 3. fáze výzkumu Kvalitní škola Případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích – podněty pro revize kurikula. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?
Název česky Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?
Název anglicky What do case studies of School Educational Programmes at grammar schools suggest?
Autoři PÍŠOVÁ, Michaela.
Vydání ) Kulatý stůl Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky 3. fáze výzkumu Kvalitní škola Případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích – podněty pro revize kurikula, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kurikulum; reforma kurikula; gymnázium; případová studie
Klíčová slova anglicky curriculum; curricular reform; grammar school (gymnázium); case study
Změnil Změnila: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D., učo 134100. Změněno: 29. 7. 2011 12:51.
Anotace
Série případových studií realizovaných v rámci výzkumu Kvalitní škola nabídla širokou paletu oborově specifických portrétů tvorby kurikula. Využit byl také potenciál transdisciplinárního zobecnění. Případové studie poukázaly na problém chybějícího sdíleného jazyka mezi teorií, vývojem a praxí kurikula.
Anotace anglicky
A series of case studies conducted in the third phase of Quality School research provided subject specific portraits. The potential of trans-disciplinary generalisations was exploited and the studies proved a mutually inspiring potential. Case studies highlighted the problem of lacking shared language in curriculum theory, design, and practice.
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 18:39