Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{947662, author = {Pitnerová, Pavla}, article_location = {Olomouc}, article_number = {2.}, keywords = {hering-impaired child; family; early care; communication means; research}, language = {cze}, issn = {1213-7499}, journal = {E-Pedagogium}, title = {Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením}, volume = {2010}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 947662 AU - Pitnerová, Pavla PY - 2010 TI - Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením JF - E-Pedagogium VL - 2010 IS - 2. SP - 90-101 EP - 90-101 PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 12137499 KW - hering-impaired child KW - family KW - early care KW - communication means KW - research N2 - Pro správný vývoj osobnosti dítěte se sluchovým postižením je potřeba zapojit do rehabilitace, výchovy a vzdělávání co nejširší tým osob: lékaře, pedagogy, rodiče. Tato spolupráce, pokud není jen formální, může vést k co největšímu možnému začlenění dítěte do většinové společnosti. Přesto nejdůležitějším článkem komplexní péče je rodina. Rodina je nejvýznamnější sociální skupinou pro vývoj dětské osobnosti. Poskytuje zázemí, uspokojuje jeho potřeby. V příspěvku se zamýšlím nad důležitostí správné volby komunikačního prostředku, mezi dítětem se sluchovým postižením a jeho rodiči, přičemž čerpám z výsledků výzkumu o výběru komunikačních prostředků v rodině s dítětem se sluchovou vadou. ER -
PITNEROVÁ, Pavla. Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením. \textit{E-Pedagogium}. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, roč.~2010, 2., s.~90-101. ISSN~1213-7499.
|