HLINĚNÝ, Petr a Ondrej MORIŠ. Scope-Based Route Planning. In ESA’11: Proceedings of the 19th conference on Annual European Symposium. Berlin Heidelberg: LNCS 6942, Springer-Verlag, 2011, s. 445-456. ISBN 978-3-642-23718-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23719-5_38.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Scope-Based Route Planning
Název česky Plánování cest založené na scope
Autoři HLINĚNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Ondrej MORIŠ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Berlin Heidelberg, ESA’11: Proceedings of the 19th conference on Annual European Symposium, od s. 445-456, 12 s. 2011.
Nakladatel LNCS 6942, Springer-Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW preprint
Kód RIV RIV/00216224:14330/11:00049927
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-642-23718-8
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23719-5_38
Klíčová slova anglicky route planning; road network; scope; separators
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Petr Hliněný, Ph.D., učo 168881. Změněno: 4. 2. 2013 12:45.
Anotace
A new approach to the static route planning problem, based on a multi-staging concept and a \emph{scope} notion, is presented. The main goal (besides implied efficiency of planning) of our approach is to address---with a solid theoretical foundation---the following two practically motivated aspects: a \emph{route comfort} and a very \emph{limited storage} space of a small navigation device, which both do not seem to be among the chief objectives of many other studies. We show how our novel idea can tackle both these seemingly unrelated aspects at once, and may also contribute to other established route planning approaches with which ours can be naturally combined. We provide a theoretical proof that our approach efficiently computes exact optimal routes within this concept, as well as we demonstrate with experimental results on publicly available road networks of the US the good practical performance of the solution.
Anotace česky
Je vyvinut nový teoreticky podložený přístup k hledání nejkratších cest založený na pojmu scope hrany.
Návaznosti
GAP202/11/0196, projekt VaVNázev: Třídy dobře strukturovaných kombinatorických objektů, šířkové parametry a návrh efektivních algoritmů
Investor: Grantová agentura ČR, Třídy dobře strukturovaných kombinatorických objektů, šířkové parametry a návrh efektivních algoritmů
MSM0021622419, záměrNázev: Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
MUNI/A/0057/2011, interní kód MUNázev: Posílení zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity (Akronym: SKONF)
Investor: Masarykova univerzita, Posílení zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0914/2009, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace (Akronym: SV-FI MAV)
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 13:45