OAKLANDOVÁ, Gabriela. Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů. In Oldřich Šimoník. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. Brno: PdF MU, 2011, s. 135-142, 6 s. ISBN 978-80-210-5561-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{948617, author = {Oaklandová, Gabriela}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.}, editor = {Oldřich Šimoník}, keywords = {principles paradigm estrangement participation}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5561-2}, pages = {135-142}, publisher = {PdF MU}, title = {Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 948617 AU - Oaklandová, Gabriela PY - 2011 TI - Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů PB - PdF MU CY - Brno SN - 9788021055612 KW - principles paradigm estrangement participation N2 - Článek je součástí výzkumu katedry pedagogiky vztahujícího se k problematice kompetencí budoucích učitelů.Článek se zabývá problematikou čtyř základních principů biofilní teorie vzdělávání a tím, jakou pozici by tyto principy mohly zaujímají při vzdělávání budoucích učitelů. Zmiňovanými principy jsou změna paradigmatu, informace, odcizení a angažovanost. Je zdůrazněna kompetence kooperace a participace. Text je třetím článkem v rámci jednoho projektu a navazuje tak na texty, které se zabývaly problematikou odcizení a problematikou antropocentrických a ekocentrických hodnot při vzdělávání budoucích učitelů. ER -
OAKLANDOVÁ, Gabriela. Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů. In Oldřich Šimoník. \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.}. Brno: PdF MU, 2011, s.~135-142, 6 s. ISBN~978-80-210-5561-2.
|