HORKÁ, Hana. Rozvíjení ekopedagogické kompetence učitelů primární školy (identifikace typických zkušenostních schémat studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ). In Oldřich Šimoník (ed.). Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání:kooperace, participace, konsekvence. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta., 2011, s. 56- 64. ISBN 978-80-210-5561-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{948741, author = {Horká, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání:kooperace, participace, konsekvence.}, edition = {1.}, editor = {Oldřich Šimoník (ed.)}, keywords = {Biophiled orientation of education; eco-pedagogical competency; environmental competency; environmental education; eco-social competence; value competence– life priorities}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5561-2}, pages = {56- 64}, publisher = {Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta.}, title = {Rozvíjení ekopedagogické kompetence učitelů primární školy (identifikace typických zkušenostních schémat studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ)}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 948741 AU - Horká, Hana PY - 2011 TI - Rozvíjení ekopedagogické kompetence učitelů primární školy (identifikace typických zkušenostních schémat studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ) PB - Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. CY - Brno SN - 9788021055612 KW - Biophiled orientation of education KW - eco-pedagogical competency KW - environmental competency KW - environmental education KW - eco-social competence KW - value competence– life priorities N2 - Proces utváření vztahu žáků k životnímu prostředí závisí na kvalitě učitelovy způsobilosti realizovat environmentální výchovu. Autorka popisuje strukturu ekopedagogické kompetence a zvláštní pozornost věnuje její hodnotové dimenzi v souladu v současnosti s existujícím trendem tzv. biofilní orientace vzdělávání. Jeho význam spočívá v překonávání manipulativního nahlížení na přírodu a primitivně egocentrických názorů a hodnot. Identifikace typických zkušenostních schémat studentů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a žáků 1. stupně ZŠ, získaná výzkumným šetřením, doplňuje teoretickou reflexi problematiky. ER -
HORKÁ, Hana. Rozvíjení ekopedagogické kompetence učitelů primární školy (identifikace typických zkušenostních schémat studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ). In Oldřich Šimoník (ed.). \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání:kooperace, participace, konsekvence.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta., 2011, s.~56- 64. ISBN~978-80-210-5561-2.
|