2011
Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
Název anglicky
Experience and Knowledge of Primary School Teachers of Teaching Children with Health Disabilities
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs, od s. 83-94, 12 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053012
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky
Primární vzdělávání; Učitelé primární školy; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění.
Klíčová slova anglicky
Primary education; primary school teacher; inclusion; education of pupils with special educational needs; health handicap; health disadvantaged.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2012 10:44, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy. Zabývá se přístupy učitelů primární školy k zdravotně handicapovaným žákům v kontextu inkluzivní školy. Výzkumné šetření je zaměřeno na podmínky inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním z pohledu učitelů, kteří s těmito žáky pracují v běžných třídách primární školy hlavního vzdělávacího proudu.
Anglicky
This article deals the information from research focused on conditions of inclusion of pupils with health handicap or health disadvantaged in the framework primary schools, who these pupils educate in common classes. The aim was to describe the conditions of inclusion from look of teachers, who with those pupils work in common classes of schools of main educational flow.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|