Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{949436, author = {Horká, Hana}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník aotací z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, keywords = {Health, the Environment, Environmental Education; Health Education,;Attitude towards Motoring; Mixed Model Design}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-5553-7}, title = {Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu.}, year = {2001} }
TY - CONF ID - 949436 AU - Horká, Hana PY - 2001 TI - Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu. SN - 9788021055537 KW - Health, the Environment, Environmental Education KW - Health Education,;Attitude towards Motoring KW - Mixed Model Design N2 - Autoři reflektují výsledky vlastního kvantitativního výzkumu z oblasti environmentální výchovy a jejího vztahu k péči o zdraví a zamýšlejí se nad validitou některých položek použitého výzkumného nástroje. Z textu příspěvku vyplývá, že případné využití metod kvalitativního výzkumu mohlo přinést kvalitnější výsledky pro pregnantnější vymezení teorie, ze které jsou odvozovány výzkumné hypotézy. Jedná se o určité přehodnocení některých vlastních postupů, zejména při konstrukci proměnných. Příspěvek ukazuje, že hlubší pilotní analýza, která využívá některé metody kvalitativního výzkumu, může odhalit výzkumníkem nepředpokládané varianty proměnných, jež mohou být zásadní pro řešení výzkumných otázek. V tomto případě se nejedná o zvažování rovnocenné komplementarity kvalitativních a kvantitativních výzkumných postupů pro účely výše zmíněného výzkumu, ale pouze o zvažování vhodnosti aplikovat některé metody kvalitativního výzkumu pro účely výzkumu kvantitativního. ER -
HORKÁ, Hana. Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu. (The significance of qualitative methods in a pilot study of quantitative research.). In \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník aotací z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 2001. ISBN~978-80-210-5553-7.
|