FILOVÁ, Hana. Učitelé 1. stupně ZŠ hlavního vzdělávacího proudu a jejich kompetence v oblasti inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním. In Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitelé 1. stupně ZŠ hlavního vzdělávacího proudu a jejich kompetence v oblasti inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním
Název anglicky The Experience of Primary Schools with Pupils with Health Handicap/Disadvantaged
Autoři FILOVÁ, Hana.
Vydání Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky primární škola; učitelé; inkluze; žák se zdravotním postižením; žák se zdravotním znevýhodněním
Klíčová slova anglicky primary school;teachers; inclusion; pupil with health handicap/disadvantaged
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 9. 9. 2011 12:38.
Anotace
V přednášce byly shrnuty aktuální výsledky výzkumného týmu číslo 6 v průběhu 5. roku řešení výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s důrazem na kompetence učitelů v inkluzivním vzdělávání.
Anotace anglicky
In lecture were to be lumped an actual issues of research team number 6 in 5th year of research intention PdF MU Special Needs of Pupils in Context of General Educational Programme for Basic Education with special akcent to teachers competences for inclusive education. .
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 6. 2024 12:34