k 2011

Učitelé 1. stupně ZŠ hlavního vzdělávacího proudu a jejich kompetence v oblasti inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Učitelé 1. stupně ZŠ hlavního vzdělávacího proudu a jejich kompetence v oblasti inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním

Název anglicky

The Experience of Primary Schools with Pupils with Health Handicap/Disadvantaged

Autoři

FILOVÁ, Hana

Vydání

Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

primární škola; učitelé; inkluze; žák se zdravotním postižením; žák se zdravotním znevýhodněním

Klíčová slova anglicky

primary school;teachers; inclusion; pupil with health handicap/disadvantaged
Změněno: 9. 9. 2011 12:38, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

V přednášce byly shrnuty aktuální výsledky výzkumného týmu číslo 6 v průběhu 5. roku řešení výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s důrazem na kompetence učitelů v inkluzivním vzdělávání.

Anglicky

In lecture were to be lumped an actual issues of research team number 6 in 5th year of research intention PdF MU Special Needs of Pupils in Context of General Educational Programme for Basic Education with special akcent to teachers competences for inclusive education. .

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání