VLČKOVÁ, Kateřina. Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát) (Current understanding of mixed methods design in educational research in the Czech Republic and abroad). In Konference České asociace pedagogického výzkumu: Smíšený design v pedagogickém výzkumu. 2011. ISBN 978-80-210-5553-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát)
Name (in English) Current understanding of mixed methods design in educational research in the Czech Republic and abroad
Authors VLČKOVÁ, Kateřina.
Edition Konference České asociace pedagogického výzkumu: Smíšený design v pedagogickém výzkumu, 2011.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Conference abstract
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Konference ČAPV 2011 Brno
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5553-7
Keywords (in Czech) smíšený design výzkumu; smíšený výzkum; pedagogický výzkum
Keywords in English mixed methods design; educational research
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 10/4/2012 17:07.
Abstract
Koreferát srovnával pohled na smíšený design výzkumu a jeho aplikaci v českém pedagogickém výzkumu a v zahraničí. Zabýval se otázkou, zda je smíšený design něčím víc než kombinací kvalitativních a kvantitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. Zamýšlel se nad tím, zda je nadále skutečně obhajitelné striktně odlišovat kvalitativní a kvantitativní výzkum. Diskutoval o specifické roli smíšeného designu výzkumu v rámci pedagogického výzkumu a ukazoval jeho specifické místo v rámci jiných výzkumných designů. Představoval současná pojetí druhů smíšeného designu. Naznačoval problematické metodologické důsledky spojené s kombinací kvalitativních a kvantitativních aspektů, například v oblasti výzkumného vzorku.
Abstract (in English)
The co-referat focused on the mixed method research history, its advances and development. Definition and main terminology used also in the Czech Republic were discussed.
Links
LC06046, research and development projectName: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Acronym: RECES)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre on Schooling
PrintDisplayed: 18/5/2024 04:57