VLČKOVÁ, Kateřina a Jana PŘIKRYLOVÁ. Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky (manuál k nástroji). 1. vyd. Praha: Národní ústav vzdělávání, 2011, 80 s. Evaluační nástroje 23. ISBN 978-80-87063-44-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky (manuál k nástroji)
Název anglicky Foreign Language Learning Strategies. Questionnaire for pupils and teachers (manual)
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana PŘIKRYLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, 80 s. Evaluační nástroje 23, 2011.
Nakladatel Národní ústav vzdělávání
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Portál evaluačních nástrojů
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00067308
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87063-44-6
Klíčová slova česky strategie učení cizímu jazyku; manuál k nástroji; dotazník pro učitele; dotazník pro žáky; základní škola; střední škola; jazyková škola; autoevaluace školy
Klíčová slova anglicky foreign language learning strategies; manual; pupil s questionnaire; teacher s questionnaire; on-line data collection; evaluation of school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 18. 4. 2014 12:44.
Anotace
Manuál představuje teoretická východiska vybraného autoevaluačního nástroje zjišťujícího strategie učení se cizím jazykům u žáků základních, středních a jazykových škol. V manuálu je nástroj podrobněji představen, včetně jeho výzkumného vývoje v ČR, který zahrnuje několik pilotáží. Popsány jsou základní psychometrické vlastnosti nástroje. Je také uvedeno, jak výsledky získané z nástroje vyhodnocovat a jak s nástrojem na školách nebo ve výzkumu pracovat. Manuál je v on-line verzi dostupný na stránkách NÚV (dříve NÚOV).
Manuál vznikl v rámci projektu Cesta ke kvalitě - národní projekt MŠMT „AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení“ (CZ.1.07/4.1.00/06.0014). Projekt partnersky realizovali Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. Projekt byl financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky.
Anotace anglicky
The manual describes the a self-evaluative instrument and its psychometric features based on research on learning strategies. Four foreign language learning strategies questionnaires are included.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 19:46