2011
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky (manuál k nástroji)
VLČKOVÁ, Kateřina a Jana PŘIKRYLOVÁZákladní údaje
Originální název
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky (manuál k nástroji)
Název anglicky
Foreign Language Learning Strategies. Questionnaire for pupils and teachers (manual)
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana PŘIKRYLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, 80 s. Evaluační nástroje 23, 2011
Nakladatel
Národní ústav vzdělávání
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00067308
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-87063-44-6
Klíčová slova česky
strategie učení cizímu jazyku; manuál k nástroji; dotazník pro učitele; dotazník pro žáky; základní škola; střední škola; jazyková škola; autoevaluace školy
Klíčová slova anglicky
foreign language learning strategies; manual; pupil s questionnaire; teacher s questionnaire; on-line data collection; evaluation of school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 4. 2014 12:44, Dana Nesnídalová
V originále
Manuál představuje teoretická východiska vybraného autoevaluačního nástroje zjišťujícího strategie učení se cizím jazykům u žáků základních, středních a jazykových škol. V manuálu je nástroj podrobněji představen, včetně jeho výzkumného vývoje v ČR, který zahrnuje několik pilotáží. Popsány jsou základní psychometrické vlastnosti nástroje. Je také uvedeno, jak výsledky získané z nástroje vyhodnocovat a jak s nástrojem na školách nebo ve výzkumu pracovat. Manuál je v on-line verzi dostupný na stránkách NÚV (dříve NÚOV).
Manuál vznikl v rámci projektu Cesta ke kvalitě - národní projekt MŠMT „AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení“ (CZ.1.07/4.1.00/06.0014). Projekt partnersky realizovali Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. Projekt byl financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky.
Manuál vznikl v rámci projektu Cesta ke kvalitě - národní projekt MŠMT „AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení“ (CZ.1.07/4.1.00/06.0014). Projekt partnersky realizovali Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. Projekt byl financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky.
Anglicky
The manual describes the a self-evaluative instrument and its psychometric features based on research on learning strategies. Four foreign language learning strategies questionnaires are included.